Saturday, November 29, 2008

Time Bertunang..

Aku bertunang kali ni langsung x pakai mana² hasil butik pengantin or andaman..bwh nih baju yg aku anta tempah..design by aku n adik aku..kain provided by mak aku..

ni laa hasil creation dr org² yg x creative cm aku nih..
Mak andam aku masa nih adalah adik aku sendiri coz aku yakin ngn hasil keje tangan die even die x penah pon ambik course make-up memake-up nih..so, lihat laa hasilnye k..


ni br taruh concealer..

adik aku merangkap tukang mekap aku laa..jangan men²..even adik aku bukannye professional make-up nye org..barang die sume guna 'bobbi brown' n 'Mac' tau..


Adik aku tgh pikir nk design cmner ngn rambut aku..


Tadaa...ni laa hasilnye..ok kan adik aku make-up..so, aku pon decide laa nk suh die jek make-up aku tuk mlm nikah aku nnt..hehehe..sesape yg rs nk pakai khidmat adik aku, aku mintak maaf laa yer..wat ms nih die x ambik tempahan tuj make-up org luar..nnt agak² die terbuke ati, aku akan promote kt korang ye..

No comments:

Post a Comment